Opriti-l pe Dabija! (Scrisoare deschisa adresata poetului Grigore Vieru)
                                                Editie Speciala Nr.2008180 din

                                    MOTTO: Polemizati cu ideile mele, nu cu
umila mea persoana, altfel am sa va consider niste lasi.

    (N. Dabija, „LA”, 8 august 1996)

    Iata, iubite dle Grigore Vieru, ca peste R. Moldova s-a lasat o mare pata
de rusine care se cheama restauratia regimului comunist. Dupa ce v-am citit
cele “Doua dureri” din “Literatura si arta” din 8 martie a.c. mi-am dat seama
ca o discutie sincera pe acest subiect nu mai poate fi amânata, ca e timpul sa
ne lamurim asupra unor lucruri care s-au întâmplat (si de ce s-au întâmplat) în
istoria noastra de la ’89 încoace.
    Anul trecut, Dvs. m-ati lovit cu o metafora în moalele capului (ca eu as fi
„mâncat colacul” Miscarii de renastere nationala din Basarabia) pentru niste
atitudini critice formulate de mine la adresa lui Nicolae Dabija. Acum ma
acuzati din nou - si tot pentru niste cuvinte spuse despre N. Dabija în
editorialul meu „Amurgul zeilor de paie” - cum ca din penita mea ar picura
venin. Deoarece doresc sincer ca aceasta scrisoare a mea sa puna capat unei
epuizante si absurde confruntari, îmi permiteti „sa ma explic” vizavi de
atitudinile exprimate de mine fata de publicistul si politicianul (nu poetul)
Nicolae Dabija... continuare

„Cum este scoala astazi, asa va fi þara maine”
                                                Editie Speciala Nr.2008180 din

                                    Este directorul unuia dintre cele mai
prestigiose licee, de pe teritoriul dintre Nistru si Prut, din toate timpurile.
Sta la cârma lui de aproximativ 18 ani si stie mai bine ca oricine ce înseamna
sa porti pe umeri grija si dragostea a mii de copii care au trecut, de-a lungul
timpului, pragul acestei institutii de învatamânt. Este vorba despre directorul
liceului român-francez „Gheorghe Asachi”, Boris Volosatâi, care ne va povesti,
în interviul ce urmeaza, mai multe despre despre tot ceea ce înseamna traditie
în învatamântul din tara.

                                                        Liceul „Gheorghe
Asachi” este o adevarata forjarie a intelectualitatii vorbitoare de limba
româna din Republica Moldova... continuare

Institutia unde mi-am facut studiile medii si de care sunt mandru in continuare:

Liceul roman-francez „Gheorghe Asachi” – scoala care scrie istorie
                                                Editie Speciala Nr.2008180 din

                                    Profesorii liceului român-francez „Gheorghe
Asachi” si-au sarbatorit, pe data de 3 octombrie, ziua lor profesionala.
Înconjurati de zâmbetele si cântecele copiilor, care le-au oferit un concert,
dascalii au savurat din plin sarbatoarea lor profesionala. De asemenea, în
cadrul festivitatii, directorul liceului, Boris Volosatâi, le-a înmânat
profesorilor diplome, precum si alte premii. Istoviti de problemele financiare
cu care se confrunta, pedagogii au uitat, desi doar pentru o singura zi, de
nemultumiri si au petrecut cu mult fast ziua lor... continuare

O noua versiune in cazul operatorului Pro TV „maltratat de politisti”
                                                Editie Speciala Nr.2008180 din

                                    Confuzii în cazul operatorului de la Pro
TV, Mihai Sambra, care a acuzat doi politisti ca l-ar fi maltratat, dupa ce
acesta a filmat scene de la un protest al Partidului Liberal. Se pare totusi ca
politia, care a negat acuzatiile, ar putea sa aiba dreptate, întrucât mai multi
martori au declarat ca Sambra s-a ales cu leziuni corporale dupa ce a provocat
un scandal „la betie”. Conducerea Pro TV neaga însa aceasta varianta, insistând
ca este vorba de o înscenare a politiei... continuare

Revenit din pribegie dupa 15 ani de strainatate

Implicarea unor politicieni moldoveni în masonerie, confirmata chiar de masoni

Despre ce relata FLUX la sfârsitul secolului trecut…