Mie mi se pare ca Base se incadreaza PERFECT in chestiile alea pe care
le zice Sun Tzi (nu Zu - apropo: eu l-am citit, pe shest, bineinteles,
acu mai mult de 20 ani si il recitesc oricand cu placere ;)

In rest - apreciez ca n-ati mai tratat ONG-urile <la gramada> si ati
scris <majoritatea> si, bineinteles, sunt cu totul de acord cu ce ati
zis despre PSD >:)

Cu toate astea, varianta <Basecu-Becali-Vadim> mi se pare o gogorita
la fel de mare ca aia cu <Iliescu-Vadim> (din 2004) - e drept ca nu
prea vad cu cine sa votez, dar mi se pare chiar oripilant ca Romania
sa nu aia de ales decat intre 3 cocalari! >:(

Dar apropo: parca acu vreo 2 - 3 ani va exprimaserati admiratia fatza
de Becali, acu ce s-a intamplat? E ordin de la Baselu ca Becali sa fie
<rau>? Tocmai prietenul sau de meciuri si tovarashul de pahar?
Vaaaiii... pai, se poate? >:)

Vrea Base sa ne arate pisica? :-p

Sa-i spuneti ca nu tzine - cel putin cu o parte din noi - si ca eu,
cel putin, am sa procedez ca atunci cand am avut de ales intre Ilici
si Vadim >:

Codruta

p.s. Nu cred ca e cazul sa indemnati la cumparare numai de dragul de a
incuraja <consumul> - pe de alta parte, eu din fericire nu am bani,
asa ca nu-mi voi cumpara <chestii materiale> - si in ce masura a avea
gramezi de astfel de chestii te scuteste de a muri de foame? ca te
obliga sa mai cumperi si aspirator, ca sa le cureti de praf? Pai, si
ala, consuma curent - iar curentul se va scumpi groaznic... >:))