----- Original Message -----
From: "Asociatia Arin" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Sunday, October 19, 2008 8:30 AM
Subject: Re: [protest-ro] Eu cu cine votez ?

>Dar apropo: parca acu vreo 2 - 3 ani va exprimaserati admiratia fatza
>de Becali, acu ce s-a intamplat? E ordin de la Baselu ca Becali sa fie
><rau>? Tocmai prietenul sau de meciuri si tovarashul de pahar?
>Vaaaiii... pai, se poate? >:)

Draga doamna Nedelcu, Becali ca in povestile cu "Murfi" si-a atins limita
incompetentei.
O fi omul machedon de-al meu, o pedala el pe niste idei care la mama lor
sunt FOARTE sanatoase, dar .... de aici pana la suit scroafa in copac, e
cale lunga.
De presedinti idioti este plina istoria iar de un presedinte analfabet am
mai avut parte.
Cred ca este cazul ca Becali sa se retraga la stana si sa lase pe altii sa
vorbeasca despre religie, istorie, tara si neam.

>Vrea Base sa ne arate pisica? :-p

Eeee...
Nu credeti ca o tot arata de 4 ani ?
Si putini inteleg .....

>Sa-i spuneti ca nu tzine - cel putin cu o parte din noi - si ca eu,
>cel putin, am sa procedez ca atunci cand am avut de ales intre Ilici
>si Vadim >:

Adica l-ati votat pe Vadim ? :)))
Alegerea intre 3 cocalari este intradevar una dificiala, dar cu atat mai
importanta cu cat Romania nun o sa aiba parte in viitorul apropriat de un
"Sf. Stefan".

Codruta

Ca sa va mai descretiti fruntea, vizitati chestia asta:
http://www.beyondspaceandtime.org