Simpaticule Vasile,

Vezi tu cu asta ma luot eu de multi ani, de la primul program rabla.

Banii de mediu sa ajunga la mediu nu la industria auto.

Ma bucur ca ti-ai luat maisna noua.

ing. Dan-Calin Tocaciu
Asociatia "Valea Soarelui"

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Vasile Anghel" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> A inceput campania electorala si la onguri, interesant, nu stiam cum
> se procedeaza... :D
>
> Si vin deci alegeri si la ONG? Pentru ce?
>

> Vasile

subvenþiei pentru
(suprafaþa activã) ºi nu
regenerabile în