----- Original Message -----
From: dan-calin
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Sunday, October 26, 2008 1:16 AM
Subject: [protest-ro] Re: [apuseni] mediu nu rable

> Simpaticule Vasile,

> Vezi tu cu asta ma luot eu de multi ani, de la primul program rabla.

Nu stiu cum se face, dar nu te vad pe nici o lista de la Fondul de
Mediu iar pe lista cu ONG de mediu (unde eu sunt de vreo 5 ani) nu
pari sa fii... >:

> Banii de mediu sa ajunga la mediu nu la industria auto.

Da, asa este, dar de ce sa iti arogi merite care nu iti apartin?

Sulfina Barbu a disparut de pe tapet de vreo 2 ani iar de "luptat" au
luptat fff. multi....

> Ma bucur ca ti-ai luat maisna noua.

Se pare ca in afara de propensiunea spre cearta mai ai una si pentru a
scrie neadevaruri (cum e si acel neadevar ca panourile solare ar fi o
"victorie" a D-tale).

Inteleg oricum, din fraza de mai sus, ca D-ta circuli cu o masina
veche si poluanta si ca te roade invidia pe altii? :D

Ce stii D-ta despre masina mea (poate noua, poate veche, poate
altfel)? Stii cumva si unde locuiesc? :P

Vasile