Sint convins ca nu ai vazut nici un milion de euro direct si personal,
prin pipaire directa, dar totusi milionul de euro exista.

Sigur ca nici eu nu am auzit de tine, dar presupun ca existi.

Personal nu imi place sa ma laud cu ce fac, nici sa ofer show mediatic,
imi vad de treaba mea si gata. NU imi plece nici trancaneala inutila,
seminariile discutiile goale de continut, participare la forumuri despre
nimic, etc.

NU am chef nici sa ma contrez cu tine. Imi este indiferent daca crezi,
apreciezi sau negi. Fac doar efortul sa iti scriu nimic ca sa poti
intelege si tu.

Daca vrei sa afirmi ca spun minciuni, te rog demonstreaza.

Eu nu am spus nici o clipa ca altii nu au facut la fel ca mine. Eu am
spus ce am facut.

Iar luptele astea au inceput pentru mine pe vremea cind inca erai in
scutece sau nici macar proiect.

Asa ca baiete las-o incet ca macane.

ing. Dan-Calin Tocaciu
Asociatia "Valea Soarelui"