----- Original Message -----
From: dan-calin
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Sunday, October 26, 2008 2:35 PM
Subject: [protest-ro] [apuseni] Re: mediu nu rable

> Bine vasile.

> Fie gramada ta mai mare, mai cu mot.

> Chestia cu scutecele ramine valabila.

> Idem cu studiile.

Adica faptul ca stai rau cu studiile... oricum, studiile oricate ar fi
ele nu compenseaza lipsa de caracter care reiese din mesaje... :D

> Si mi permit sa vorbesc asa de cind un nu stiu nimeni isi permite sa ma
> tutuiasca si sa incerce sa faca misto.

Daca nu oferi respect, nu vad de ce te-ai astepta la respect,
deocamdata ai incercat (fara succes) sa faci misto de noi toti...

> Asa ca vorba lui Ilarion Ciobanu intr-un film pe care SIGUR nu l-ai vazut:
> Adio ba!

A, imi cer scuze, nu intelesesem de la inceput ca te refereai la
studiile facute la Popleaca... :P

Oricum, filmul intr-adevar nu cred ca l-am vazut, nu ma omor dupa
filmografia comunista si nici dupa rolurile alea in care diversi
Iliesti se pricepeau la toate... dar felicitari, totusi, ca ai reusit
sa vezi un film! >:)

Vasile

ing. Dan-Calin Tocaciu
Asociatia "Valea Soarelui"

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Vasile Anghel" <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> [...]
personal, prin pipaire directa, dar totusi milionul de euro exista.

> As a matter of fact, data fiind situatia actuala in economia mondiala
> se poate sa nici nu existe, tu esti sigur? :D

> Astea nu sunt argumente, lumea a auzit si de godzille sau de carul de
> foc al lui Apollo, cand te dai mare ca ai facut ceva demonstreaza,
> stii ceva? In fond eu suntacela care a facut lobby pentru panouri
> solare, ai vreo baza sa ma contrazici?

mediatic, imi vad de treaba mea si gata.

> Mie mi se pare ca exact dimpotriva... :D

de continut, participare la forumuri despre nimic, etc.

crezi, apreciezi sau negi. Fac doar efortul sa iti scriu nimic ca sa
poti
> intelege si tu.
>

> Si atunci de ce te incontrezi, si inca pe un ton care s-ar vrea
> patronising? Aveai optiunea sa nu-mi raspunzi...

> Tocmai... de fapt, ce anume ai facut?

scutece sau nici macar proiect.