Ghidul se aproba in Comitetul de Avizare - iar eu n-am fost chemata inca la
sedinta, nici n-am primit pe e-mail nici un material (asta inseamna ca
saptamana asta - NU! - dar oricum, am inteles ca firmele din program vor primi
autorizarea abia din decembrie incolooo... ;)

Pana la urma, nu era Mercedes, era bicicleta - se vor acoperi 90% dar NUMAI
pana la 25 000 RON / persoana; ori, o instalatie BUNA, cu conductaraia si
cazanele aferente (de eoliene nici nu mai vorbesc!!!) costa lejer spre 50 000
RON, ma rog!

Nu stiu cum se poate evita o tzeapa, ai vreo idee? Pana una-alta, din ce in ce
mai pregnant mie mi se pare ca Fondul de Mediu da bani pentru cei care deja au
bani :(

Cam nashpa, huh?

(trimit si pe [protest-ro], ca acolo s-au inflamat zilele trecute niste
"spirite" pe subiectul asta ;)

Zi, domne! ce "aberatie"? ca, daca nu gasim pe net... >:)

Codruta

From: Catalin Dimofte

De cateva minute s-a incheiat pe National TV o emisiune (parca Studio deschis
se cheama) care i-a avut ca invitati pe Mihai Toti, presedintele AFM,
Administratia Fondului pentru Mediu, si pe un june foarte aratos (deh, invidia
vorbeste...) care parea sa reprezinte o firma furnizoare de
echipamente/instalatii pentru obtinerea de energie din surse regenerabile.

Parea sa fie vorba despre de-acum faimosul program "Casa verde" -- pe scurt,
pana la 90% din preturile unor asemenea echipamente/instalatii ar urma sa fie
subventionat de stat, mai exact de-acest fond, dar nu mai mult de 25,000
RON/aplicant.

Din pacate n-am prins decat ultimele minute din emisiune, asa incat n-am auzit
decat o singura aberatie emisa de respectivul junior, pe care deocamdata ma
abtin s-o reproduc, necum s-o mai si comentez.
Rugamintea este -- stie cineva cum/daca/unde as putea gasi pe Net intreaga
emisiune?

Pana una-alta, ghidul de finantare poate fi downloadat de la

http://www.afm.ro/main/info_stuf/casa_verde/ordin_aprobare_ghid_finantare_s-g-e.pdf

Nu l-am citit inca, are vreo 50 de pagini, nu mi-e inca foarte clar daca a fost
aprobat sau nu, daca e lege sau nu si mai ales daca se mai poate face ceva
pentru a impiedica posibila transformare a unor intentii altminteri laudabile
in ceea ce pare a deveni (opinie mai degraba superficiala deocamdata) o alta
tzeapa de proportii -- vorbim de cca 500 milioane RON, daca am inteles eu
bine...

Multumesc.

CD

---
www.nuclearinfo.ro

Al. Cinematografului 2, Bl. H3, Sc. 2, Ap. 27
810271 Braila
tel. 0740.026091