Nu stiam ca dl. Linjinier e si negrofag.
Dar, ma rog, ce nu face omul de foame !
S-au terminat gunoaile la Tg.Mures ?
Si ajutoarele de la PSD ?
Nici macar asa, un kg de faina nu ai mai capatat ca sa iti faca hazeaica
covrigi ?
Nu ti-au dat nici macar un banner sa il pui pe site ?
Sa mai castigi si tu macar 50 de centi ?
Jale mare.
Mai ales ca s-a cules pana si floarea soarelui si nici mcar coji de seminte
sa te scobesti in carii nu mai sunt !
Sti ceva, invata sa dai din pedale la vartelnita, ca doar asa o sa mai ai
curent de un bec.

Sarlatan mitocan si mitoman PSD-ist !
De ce te-ai inscris in partidul asta daca nici macar sa furi ca Nastase si
Hrebenciuc nu esti in stare ?
Te-a pacalit cineva ca mai sus-numitii dau de pomana din ce au furat ?
Asteapta matale, ca tot mandea o sa iti trimita prescuri cu prastia !
Asa, din mila Bisericii Ortodoxe.
Daca iti fac greata, te ti de nas si repeti de 100 de ori:
Doamne iarta-ma ca sunt un eretic, si o sa iti treaca de tot !
Adica o sa iti ramana in gat   ! :)))))

Cu Stima,