Stiu sa manipulez fecala Dicku limbricu.   Virtelnita nu se invirte din
cauza fecalelor bidonezului.   NU simti cum se stringe surubul? Azi nu
ti s-a intimplat nimic ciudat?     Si fratele meu, aduna fiare, dar nu
bidonezi (bidon + pechinez).           DC? T   Dubito ergo cogito,
cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> CONTINUATI !
>
> Dati dovada de o inteligenta muuuult peste medie in manipularea
fecalelor.
> De ce ziceati ca nu se invarteste vartelnita ?
> Nu v-au ajuns suruburile adunate din gunoaie.
> Incercati la PSD.
> La cate gunoaie sunt in ograda lor, precis gasiti si niste saibe,
suruburi.
> Sau la fratele dvs, ala care "este", deocamdata primar.
> Cica strange si fiare vechi.

Ma
> un
> mesaj