In primul rand - scuze tuturor co-listenilor! Eu tot am sperat ca oamenii sunt
in stare sa se auto-regleze - se pare ca m-am grabit, or mai trebui vreo 50 000
ani pana acolo... :((

From: dan-calin

> Care limbaj? Iar te iei de mine?

La o adica, n-am intervenit decat cu vreo 2 sau 3 mesaje, la topicul asta (cred
de altfel ca rau am facut - dar pe de alta parte am avut de facut si lucruri
mai bune, in "real life").

Si nu m-am luat de tine, mesajul se referea la amandoi!
Eu sint efectul. Cauze estre

>  Mi-ar fi placut sa iti vad reactia la mesajul #26599, la atac, nu de fiecare
> data la mesajele mele de aparare.

De unde sa stiu eu care naiba e mesajul ala? Daca aveam timp sa intru pe
web-site, probabil ma apucam sa fac niste schimbari si pe la pagina-gazda
(apropo, Claudiu: ce sa scriu despre VV? ca a fost o campanie entuziasta - dar
nereusita, in final? ;)

Oricum, sunt absolut SIGURA ca Dl. Sava (cu care, de altfel, stie toata lumea
ca nu sunt in cele mai bune "relatii") nu foloseste un limbaj pt. care ar
trebui sa se puna bulina la vreo emisiune TV >:

> Ma apar si contraatac. Pentru ca pot. Nu trebuie sa atragi atentia folosind un
Re: la mesajul meu, chiar daca te adresezi multora, sau mai ales
intr-asemenea situatie.

Pai, ori dadeam Re: la unul de al tau, ori la unul de-al D-lui Sava, tot aia
era, daca e s-o iei p-asha, in oricare dintre situatii nedreptateam pe unul...
>:

S-a nimerit (fara nici o intentie) sa fie la unul de-al tau: ei, si?

De altfel, daca monitorizam dupa cuvinte-cheie, se pare ca am nimerit, totusi,
mai bine asa... >:)

Si moral ar fi sa ai o atitudine transanta, onesta, argumentata si nu una
generalista. NU asa se mediaza conflicte.

Nu vreau sa "mediez conflicte", ca din "conflicte" apare, de cele mai multe
ori, un "progres". Dar una e un "conflict" si alta e un schimb de injuraturi
fara nici urma de idee prin ele!

Si IMEDIAT am sa fiu si "transanta"!

>  Pentru ca nu este tot una sa te aperi sau sa ataci. Agresorul si agresatul
> nu sint tot una chiar daca se lupta intre ei, Si acest mesaj este un protest
> la asa un comportmant si exprimare! Cum adica descreierati? Ce fel de
> exprimare este asta? Iar daca lista este a TA, si ai puteri discretionare, eu
> pot sa plec. Sfatul meu: actioneaza asupra cauzelor nu asupra efectelor. DC?

Habar n-am cu ce te-a "agresat" - daca imi amintesc bine, a inceput prin a se
referi la apartenenta ta la PSD - ori asta e reala, la urma-urmelorchit ca PSD
ala e asa cum e si ca eu habar nu am ce ar putea sa caute un om cinstit intr-un
astfel de partid >:

Oricum, eu nu mi-am folosit "puterile discretionare" decat in cazuri extreme
(cum e deja si aceata) - si nici macar de prea multe ori - spre deosebire de
altii... >:

Codruta

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro