Nu inteleg nici ce aparati si nici pe cine; de ce vreti sa se scrie o
istorie "frumoasa" in care romanii sa fie buni, ospitalieri, harnici,
pasnici si mai stiu eu cum.."
Intrebarile dumneavoastra sunt retorice; le dati, in subtext, si
raspunsuri...
Nu e chiar asa! Nu poate fi! Evreii sunt la fel de subiectivi ca si
romanii ( romanii s-au nascut crestini; romanii au populat ardealul
inaintea unguriloe; romanii au fost....si au facut....), atunci cand
vorbesc de isoria lor.In plus, suferinta lor este reala!
Daca ar trebui sa rescriem istoria, nu stiu pe unde am pune dantura
lui Sinan Pasa!
Cat despre ce declara Basescu si altii ca el...Sa am pardon! Nu m-as
certa cu nimeni pe o astfel de tema; nici daca ar fi vorba despre
arderea sau vinderea vapoarelor, la care, Domnia Sa se pricepe! La
vapoare ma refer!

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Cotidianul Haaretz critica dur afirmatiile presedintelui Basescu si
sustine
> ca "Rom�nia pastramei si a vinului este Rom�nia anti-semitismului.
>
> Negand realitatea istorica a existentei Palestinei, a faptului ca
Israelul
> este doar parte din Palestina istorica ce se intindea din actualul Liban
> pana in Sinai, editia electronica a Haaretz trimite pur si simplu
milioanele
> de palestinieni in categoria "under menschen", si indirect ii sorteste
> intrarii pe poarta pe care scria "Arbeit macht frei" si a iesirii pe
cos !
> Nu in Israel exista conflict, conflicte exista in intreaga
PALESTINA, intre
> [...]
1938, adica
> inainte de gasirea "solutiei finale" pentru palestinieni.
> Un stat nu creat, ci doar acceptat in 1947, dupa 2000 de ani de
neputinta in
> a-l pastra, nu are dreptul sa acuze Romania de anti-semitism,  adica o
> Romanie care a adapostit si ocrotit sute de mii de evrei in WW II !
>
> De ce nu ii acuzati de anti-semitism pe englezi, stimati domni ?
> O blocada navala a coastelor PALESTINEI, nu a fost anti-semitism  ?
> Tragerea cu mitralierele si cu tunurile aferente navelor Majestatii
Sale a
> Marii Britanii, in vasele pline de evrei ce se refugiau in
PALESTINA, nu a
> [...]
> Faptul ca vasul Sturma, cu peste 700 sute de evrei romani la bord, s-a
> scufundat urmare a faptului ca a fost intors din drum si nu a mai
ajuns la
> Constanta, nu a fost antisemitism ?
> Cati din acesti criminali englezi au fost condamnati ?
> Pe cati din acestia, "vanatorii dumneavoastra", i-au expus, judecat,
supus
> oprobiului public ?
> Sau cand este vorba de Marea Britanie .... e greseala, nu mai este
> anti-semitism, si mortii nu nmai conteaza ?
>
> Ce este de neinteles in articolul din Haaretz, este lipsa
AVERTIZARII, catre
> [...]
> Cine doreste nu are decat sa adune cifrele din Monitorul Oficial privind
> reacordarea cetateniei
> NU mai cereti cetatenia romana, domnilor evrei.
> Aici evreii sunt linsati in plina strada, pe vitrinele magazinelor
evreiesti
> se scrie "JUDE", se da foc la Sinagogi, iar Guvernul Romaniei a inceput
> constructia de lagare identice cu cel de la Auschwitz !
> NU mai veniti cu miile la pastrama, vin, ape minerale, bai cu namol si
> dentisti de 10 ori mai ieftini ca in Israel.
> Si dati afara cei 200.000 de romani care lucreaza la constructii in
Israel,
> pe salarii mult mai mici decat voi, pt. ca romanii sunt anti-semiti.
>
> Am acceptat pana si fabulatia celor 400.000 de evrei omorati in
Romania lui
> "Antonescu", pentru ca omeneste am inteles ca trauma Holocaustului v-a
> smintit mintile.
> Am acceptat fabulatia, pentru ca realitatea este evidenta si au existat
> pogromuri si evrei omorati in Romania.
> Cateva mii.
> Am acceptat pentru ca nu poate exista pedeapasa diferentiata pt. cei
care au
> omorat 100, sau 1.000, sau milioane de evrrei.
> Vina este aceiasi si pentru un singur evreu omorat pt. se inchina la
Iahve