Buna, tuturor,

Zilele trecute am scos de la Banca un extras de cont (al ARIN) - si am avut
placuta surpriza sa constat ca aveam in el o suma de la Trezorerie (care
corespunde acelor "2% pentru ONG").

Suma era "consistenta", astfel incat deduc ca persoana care mi-a oferit-o, are
niste venituri binishor peste medie ;)

Dupa cum stiti, Fiscul nu are voie sa comunice ONG-urilor numele persoanelor
care au donat acei 2% - astfel incat habar n-am cine a facut asta. "Suspectez",
insa, ca este vorba despre o persoana de pe una din aceste 3 liste.

Dat fiind ca nu am cum sa-i multumesc personal - ce sa fac? Ii multumesc
ashaaa... "in alb" ;)

Pot sa-i promit ca banii vor fi folositi in continuare in programul de
combatere a despaduririlor! :)

Multumesc, deci - cu toate ca nu stiu cui! :)

Codruta

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro