--- On Sat, 11/22/08, bogdan draghici <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

From: bogdan draghici <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: T.A.T.A. cauta familie adoptiva pentru doi catelusi
To: [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]
Date: Saturday, November 22, 2008, 8:45 AM

From: bogdan draghici <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: T.A.T.A. a gasit doi catelusi si cauta familie adoptiva
To: [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]
Cc: [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]
Date: Saturday, November 22, 2008, 7:56 AM

Stimate iubitoare de catelusi,
Cu ceva timp in urma v-am cunoscut, atunci cand ati avut nevoie de un monitor.
Ne-am intalnit la DRISTOR si mi-ati spus ca pot apela cu incredere, daca voi
avea de plasat catelusi. Astazi am fost pe punctul sa comit un accident rutier,
pentru ca am evitat doi catelusi aflati pe carosabil. Am crezut initial ca sunt
sobolani. Am coborat din masina si i-am mutat pe marginea drumului, dar am
sesizat ca tot pe sosea ajungeau. Afara ploua, asa ca i-am luat in masina.
Ajunsi acasa, i-am toaletat, i-am uscat, le-am dat mancare si acum sunt foarte
vioi. Cred ca au 2-3 saptamani. Cel putin asa crede sotia mea. Nu-i putem tine,
asa ca apelez la domniile voastre.
I-am si botezat Blacky si Lucky. Anexez niste imagini cu catelusii, sperand ca
imi veti da o solutie rapida. Stam la bloc, avem doi copii mici si sotia este
in luna a saptea de sarcina.
Cu multumiri anticipate,
Bogdan Draghici
www.tata.org.ro