Buna, tuturor,

Nu stiu daca mai primeste careva dintre voi spam de la nesimtitii
aceia ce-si zic "Romanian Global News" - dar TARE m-ar interesa, nu
doar caile legale prin care sa le-o trag in bot CAT MAI RAU ci si ce
alti pasi mai pot fi facuti astfel incat sa-i doara cat mai tare
(d.ex. am uitat unde se colecteaza IP-urile de pe "lista neagra"
pentru spam).

De CE vreau sa le-o trag in bot cat mai rau (si de ce spun ca-s
ABSOLUT NESIMTITI)???

Pai, pentru ca scriu ca niste nesimtiti ce sunt, in subsolul
jurnalului lor jegos, ca "acest mesaj nu poate fi considerat spam pt.
ca el contine instructiuni de dezabonare" si ca "nu poate fi
considerat mesaj nesolicitat deoarece adresa e din baza lor de date
sau din baza de date a unuia din partenerii lor" (de parca eu mi-as da
acordul tuturor sa le dea unor terti adresa mea) - dar NU asta e
baiul! baiul e ca DEGEABA urmezi asa-zisele lor "instructiuni" ca nu
te dezaboneaza (in schimb, FIX in ziua in care le-am urmat, am primit
un "bonus", zis "stirile actualizate"); in plus, le-am scris personal
sa nu-mi mai trimita jegul lor de "buletin" dar nu numai ca nu s-au
scuzat ci chiar continua sa trimita!!!

Vreau, deci, NU doar sa stiu cum sa scap de ei - ci, mai ales, cum sa
fac sa se INVETE MINTE!!!

Imi indicati, deci, niste legi, niste instututii, cevaaa... ? ;)

Multumesc mult,