Ghinion! :(

Am fost la vot, cam cu 10 min. inainte de a se inchide sectia - ce crezi?
Pur-si-simplu, n-am AVUT CUI sa i-o dau in bot! :((

Daca la Deputati au mai fost pe lista 2 - 3 nume mai acatarii, la Senat... mi
s-a facut RAU cand am vazut lista de candidati!!!

Mi-am amintit toamna aia sinistra, cand am avut de ales intre Vadim si Iliescu
- domne! da' partidele astea chiar NU AU decat jeguri???

Cat as fi eu de anti-PSD si anti-PD - pe liberali (astia de aici) n-am putut
NICICUM sa pun stampila! :((

Sa-mi... *** *** ***! :((

Pana la urma - ii inteleg si pe √£ia cu optinunea de "vot alb" - pe cine naiba
sa votezi???

In fine... de votat am votat - dar... bleah (nu spui cu cine - ca am prieteni
pe lista, care or sa rada de mine - stiu ei de ce... >:)

Acu', CE mai urmeaza? MOR de curioasa, cum or sa se sfasie astia intre ei - si
ce cupa amara de esec total or sa bea - CU TOTII! - si ce-or sa si-o mai
traga-n bot chiar ei intre ei, in interiorul partidelor lor...

Da' NICI viitor prea bun nu vad in Romania - daca numai jegurile astea sunt
bune de votat :((

Codruta

  From: Arhitectura

  Da-le-o 'n BOT prin VOT !
  Arata ca esti vertical, ca ai opinie si curaj !

  Da-le-o 'n BOT prin VOT !
  Mai rau ca acum nu poate fi !

  Da-le-o 'n BOT prin VOT !
  Scoate hotii, lautarii si agramatii din Parlament