From: "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Sunday, November 30, 2008 9:36 PM
Subject: Re: [protest-ro] La VOT !

Ghinion! :(

Am fost la vot, cam cu 10 min. inainte de a se inchide sectia - ce crezi?
Pur-si-simplu, n-am AVUT CUI sa i-o dau in bot! :((

Daca la Deputati au mai fost pe lista 2 - 3 nume mai acatarii, la Senat...
mi s-a facut RAU cand am vazut lista de candidati!!!

Mi-am amintit toamna aia sinistra, cand am avut de ales intre Vadim si
Iliescu - domne! da' partidele astea chiar NU AU decat jeguri???

Cat as fi eu de anti-PSD si anti-PD - pe liberali (astia de aici) n-am putut
NICICUM sa pun stampila! :((

Pana la urma - ii inteleg si pe ãia cu optinunea de "vot alb" - pe cine
naiba sa votezi???

In fine... de votat am votat - dar... bleah (nu spui cu cine - ca am
prieteni pe lista, care or sa rada de mine - stiu ei de ce... >:)

Acu', CE mai urmeaza? MOR de curioasa, cum or sa se sfasie astia intre ei -
si ce cupa amara de esec total or sa bea - CU TOTII! - si ce-or sa si-o mai
traga-n bot chiar ei intre ei, in interiorul partidelor lor...

Da' NICI viitor prea bun nu vad in Romania - daca numai jegurile astea sunt
bune de votat :((