Tu esti mai optimist se pare, sau naiv. Unde sunt oamenii aia de bun simnt ? Ce
e de bun simnt sa vi sa promiti tot ce iti trece prin cap fara sa poti fi tras
la raspundere daca nu respecti ceea ce ai promis ?

Dupa ce timp de aproape 20 de ani pe oricine ai votat tot aia a fost in esenta,
tu ai putere sa persisti in a merge la vot si a inghiti galusca cu spiritul
civic ? Bravo tie, pacat de atata energie risipita aiurea.

Si tipii aia care s-au trezit la realitate si stau pe tusa s-au saturat de cei
ca dumneata care insista la nesfarsit cu prostia asta cu votul si propasirea
neamului. Din cauza celor ca tine sistemul asta penibil si ipocrit se taraste
si nu crapa naibi o data. Ce ar fi fost sa fie participarea la vot undeva pe la
5% ? Ar fi contat ? Nu ... ar fi fost tot atatia parlamentari, care ar fi facut
tot ce ar fi vrut ei fara sa le fie teama de ceva ... poate ca daca era 5%
participarea la vot s-ar fi gandit sa guverneze decent sa nu piarda si pe cei
5% care mai dau 3 lei pe politica. Dar daca astia orice ar face poporul tot
merge si da cu batzul ... ce motivatie sa aibe ei sa mai tina cont si de
poporul care i-a investit ?
Sincer mi-ar place mai mult un sistem unde responsabil e doar 1 bucata omu. E
mai simplu sa scapi de un om, decat sa scapi de mi de indivizi din clasa
politica a vietii !

Nevasta sunt pe cale sa imi iau, si cu siguranta nu e vot in alb ... dar daca
eu accept sa o iau am si dreptul sa "scap" de ea daca nu merge. Mi-am ales eu
meseria de chimist, dar daca n-a mers m-am reprofilat repede ... deci lasati
paralele astea ca nu tine ;)

Gabi