From: Codruta N <[EMAIL PROTECTED]>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Sunday, December 7, 2008 10:10:23 PM
Subject: Re: [protest-ro] NU guvernarii cu PSD !

Cam tarziu, domnu' Sava :(

Constat (spre marea mea parere de rau) ca ati fost totusi naiv - si ca nu cu
buna-stiinta ati fost de partea PD, ci pentru ca i-ati chiar crezut!

Ei! eu nu i-am crezut NICI O CLIPA!!! Pentru ca am avut de-a face cu ei
DIRECT!!!

IA uitati aici: :(

http://www.hotnews.ro/stiri-politic-5225453-pdl-ofera-psd-paritate-guvern-presedintia-senatului-vicepremierul-surse.htm

PDL ofera PSD paritate in Guvern, presedintia Senatului si vicepremierul
(surse)
---

Mitrea - la Senat!!!  CE ziceti de asta???

Uite, FSN-ul lui Iliescu - din NOU la putere!!!

Codruta

From: Arhitectura

Noul slogan este:

Basescu trezeste-te ! NU am votat PSD la Guvernare !

Raspanditi pe toate listele si siteurile !

---
www.nuclearinfo.ro

Al. Cinematografului 2, Bl. H3, Sc. 2, Ap. 27
810271 Braila
tel. 0740.026091