Codruta,

O fi. Dar degeaba seaman eu cu Patriciu, ca nu am banii lui.:)
Iar daca i-as avea ... mai intai as executa 500 de persoane pe stadionul
national, in direct si la ora 19, ca sa am audienta maxima !
Dupa ... i-as aduna pe toti cei fara legitimatie de serviciu si as termina
canalul Bucuresti-Dunare cu ei.
Ceasca era copil mic fata de ce proiecte am eu. :))))

Combustibil ?
Tu nu citesti presa ?
Honda pe hidrogen, 21K $ IN LEASING, 160km/h si 240 km autonomie.
Se vinde in Japonia si Califormia.
Cui ii mai trebuie benzina ?
Ai masina ? Din cate stiu eu nu !
Nici eu si nici nu imi pasa de aia care se dau cu Hamerele.
Viata trebuie sa fie linistita, iar viteza limitata din fabricatie  la
100km/h

E un ing. american care are o casa 100% ecologica.
Ia apa de izvor, o disociaza cu curentul obtinut de la panourile
fotovoltaice si stocheaza hidrogenul in rezervoare.
Apoi il "arde" si obtine caldura, apa calda, si curent.
Dar rezervoarele de hidreogen, instalatiile si panourile ocupa cam un hectar
iar toata mustartia a costat 500K $.
Ne putem permite tori chestia asta ? In mod cert nu.
Asa ca pana una alta tot la Nucleare ajungem pentru consumul "taranilor".

Politicienii oricum fura !!!
Singura problema este daca ne lasa si pe noi, sau vor sa fure numai ei. :)))

Si apropo de cum decurg lucrurile in politica romaneasca:
http://www.wat.tv/suria

Sau daca ai acces la fondul "Infern" de le Biblioteca Nationala .... o sa
vezi ca de la Maiorescu la Bogza pe roman l-a interesat mult mai mult, cu
totul altceva altceva decat politica.
Concis si concret, l-a interesat revista lui Geo Bogza, intitulata P....la !

La o populatie formata in proportie de 99% din oligofreni, anormalii suntem
noi, noi cei care ne interesam de politica si "dezvoltari".