From: Arhitectura

> Codruta,

> O fi. Dar degeaba seaman eu cu Patriciu, ca nu am banii lui.:)
> Iar daca i-as avea ... mai intai as executa 500 de persoane pe stadionul
national, in direct si la ora 19, ca sa am audienta maxima !

Io cre' ca niste ucraineni sanatosi se multumesc si cu cati bani aveti Dvs. ;)

> Dupa ... i-as aduna pe toti cei fara legitimatie de serviciu si as termina
> canalul Bucuresti-Dunare cu ei.

Ce rost ar avea? Se pot gasi si lucrari mai bune de facut...

> Ceasca era copil mic fata de ce proiecte am eu. :))))

Aia nu contest... >:))

> Ai masina ? Din cate stiu eu nu !

Stiti bine ;)

> Viata trebuie sa fie linistita, iar viteza limitata din fabricatie la 100km/h

Ma rog... voiam sa-i spun si Gushterului: viata trebuie sa aiba si un pic de
"lux"... ;)

Iar pe niste autostrazi bune, 150 km / h nu-i mare problema.

> Dar rezervoarele de hidreogen, instalatiile si panourile ocupa cam un hectar
iar toata mustartia a costat 500K $.
> Ne putem permite tori chestia asta ? In mod cert nu.

Corect!

Pe chestia asta ma mai cert si eu, cu "colegii mei, ecologistii" ;)

Dar e bine sa tindem mereu spre ceva mai de calitate, nuuuu? ;)

> Asa ca pana una alta tot la Nucleare ajungem pentru consumul "taranilor".

Pai, ideea de la care porniseram era de INDEPENDENTA energetica (fatza de rusi)
- iar eu ASTA spuneam: ca energia nucleara NU aduce Romaniei "independenta
energetica" (trec peste faptul ca uraniul cel mai apropiat si cel mai ieftin
TOT din Rusia ar veni).

Noi NU avem resurse suficiente! nu va mai luati dupa fumigenele astora! Chiar
NU AVEM!

Nu spun ca "nu exista uraniu" in tzara - spun doar ca e cumplit de ineficient
de scos (ala care mai poate fi scos - ca unele rezerve sunt ingropate
DEFINITIV, nu le mai scoate NIMENI - asta din motive pur tehnice)!

Si oricum: "energia" NU inseamna numai "curent electric" - inseamna destul de
multe, inclusiv carburant; pana la masinile alea, pe curent electric...
ohohoooo...

Deci inevitabil ORICINE va avea afaceri cu rusii - nu inteleg de ce NUMAI
Patriciu ar fi "omul rau" pentru asta...:-?

> Politicienii oricum fura !!!
> Singura problema este daca ne lasa si pe noi, sau vor sa fure numai ei. :)))

Depinde pt. cine - eu nu vreau sa fur, imi produce o stare de disconfort, ce
naiba sa fac cu ce as fura, daca am stari de disconfort?

> Sau daca ai acces la fondul "Infern" de le Biblioteca Nationala .... o sa
> vezi ca de la Maiorescu la Bogza pe roman l-a interesat mult mai mult, cu
> totul altceva altceva decat politica.
> Concis si concret, l-a interesat revista lui Geo Bogza, intitulata P....la !

Pai, nu numai pe romani ;)

Eu ii suspectez pe toti "Marii Barbati" de-a lungul timpului, ca de fapt ASTA
ii "urmarea" cu adevarat >:))

> La o populatie formata in proportie de 99% din oligofreni, anormalii suntem
> noi, noi cei care ne interesam de politica si "dezvoltari".

ehhh... pai, se rezolva si asta - ia uitati aici:

http://www.gandul.info/actualitatea/ne-indreptam-spre-o-lume-fara-masculi.html?3927;3634758

Pai, vad si eu, de oarece vreme, ca mai mult "noi, femeile", incercam sa
schimbam cate ceva - probabil om fi ajuns noi mai "barbate" :-p :)))

Codruta

---
www.nuclearinfo.ro

Al. Cinematografului 2, Bl. H3, Sc. 2, Ap. 27
810271 Braila
tel. 0740.026091