----- Original Message -----
From: "Codruta N" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Tuesday, December 09, 2008 2:06 AM
Subject: Re: [protest-ro] NU guvernarii cu PSD !

> From: Arhitectura

> Io cre' ca niste ucraineni sanatosi se multumesc si cu cati bani aveti
Dvs. ;)

:)))) Doar daca se apuca de carat casele si pamantul cu spatele.

> Ce rost ar avea? Se pot gasi si lucrari mai bune de facut...

Cele mai bune lucrari sunt cele faraonice !
Angreneaza zeci de mii de oamnei si obligatoriu mor cateva mii in accidente
de munca.
Ca la barajul Hoover.
Ce zici de un tunel pe sub Fagaras in loc de Trans-Fagarasan ?

> Ma rog... voiam sa-i spun si Gushterului: viata trebuie sa aiba si un pic
de "lux"... ;)
> Iar pe niste autostrazi bune, 150 km / h nu-i mare problema.

Lux trebuie sa fie cand ai ce pune pe masa si nu te intrebi daca azi bei o
bere sau doua.
Iar la 150 km/h nu mai ai timp sa privesti vacile !

> Dar e bine sa tindem mereu spre ceva mai de calitate, nuuuu? ;)

Asta este un capitol in care nu am vazut sa va bagati, agitati.
Ecologic ar fi sa il convingeti pe roman ca e prea sarac ca sa cumpere
lucruri ieftine care se arunca dupa un an !

> Pai, ideea de la care porniseram era de INDEPENDENTA energetica (fatza de
rusi) - iar eu ASTA spuneam: ca energia nucleara NU aduce Romaniei
"independenta energetica" (trec peste faptul ca uraniul cel mai apropiat si
cel mai ieftin TOT din Rusia ar veni).
> Noi NU avem resurse suficiente! nu va mai luati dupa fumigenele astora!
Chiar NU AVEM!
> Nu spun ca "nu exista uraniu" in tzara - spun doar ca e cumplit de
ineficient de scos (ala care mai poate fi scos - ca unele rezerve sunt
ingropate DEFINITIV, nu le mai scoate NIMENI - asta din motive pur tehnice)!

Nici Franta nu are uraniu, nici Germania ... si  ?
Este destul in Africa de Sud, in Canada, in Australia si chiar mai aproape
in Kazahstan !

> Si oricum: "energia" NU inseamna numai "curent electric" - inseamna destul
de multe, inclusiv carburant; pana la masinile alea, pe curent electric...
ohohoooo...

Esti pesimista.
Ai rabdare 6-7 ani si o sa vezi Bucurestiul plin de masini pe hidrogen.

> Deci inevitabil ORICINE va avea afaceri cu rusii - nu inteleg de ce NUMAI
Patriciu ar fi "omul rau" pentru asta...:-?

Oricine face afaceri cu rusii este omul rau !

> Depinde pt. cine - eu nu vreau sa fur, imi produce o stare de disconfort,
ce naiba sa fac cu ce as fura, daca am stari de disconfort?

Eiii... Ia-o la figurat !
Adica inhtroducerea de paliere de impozitare : pana la 100.000 Euro/an zero
taxe si impozite, pana la 300.000, 9%, .... de la 1 Mil Euro/an 16% si etc.

> Pai, nu numai pe romani ;)
> Eu ii suspectez pe toti "Marii Barbati" de-a lungul timpului, ca de fapt
ASTA ii "urmarea" cu adevarat >:))

Si nu este normal ?
Mutatia genetica care a facut ca omul sa se f... tot anul, a dus inerent si
la cultul pu....
Anticii aveau macar bunul simt de a se inchina pe fata la EA.
Acum ne inchinam la ea dar cotit, facandu-ne cruce la  "Hummer".

http://www.gandul.info/actualitatea/ne-indreptam-spre-o-lume-fara-masculi.html?3927;3634758
> Pai, vad si eu, de oarece vreme, ca mai mult "noi, femeile", incercam sa
schimbam cate ceva - probabil om fi ajuns noi mai "barbate" :-p :)))

Un numar dublu de femei fata de barbati, este bine. Este chiar foarte bine !
Din pacate nu o sa se intample in urmatorii 10 ani.
Dar ... va rog sa transmiteti urmasilor vostrii ca eu pledez pentru
poliganie inca din anii '70 ! :)))

Groups Links