Eu din cate tin minte PDL-ul si Basescu nu au fost de acord cu forma asta de
uninominal ... deci !

  ----- Original Message -----
  From: Lucian Branea
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Wednesday, December 10, 2008 7:56 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Dreapta am votat, ciuma rosie am capatat !

  cred ca nu ar trebui sa va panicati - exista *nenumarate* semne ca se
  face misto de PSD big time...:)

  please watch my keyboard: DUPA operatiunea de asamblare a noului
  parlament, PD-L va descoperi brusc ca divergentele cu PSD sint de
  nedepasit si, in consecinta, se va indrepta catre un guvern doar cu
  UDMR, cu niscaiva minoritati si cu fugari din PNL si PSD...
  in conditiile actualului vot acordat in primul rind persoanei, nu
  listei de partid, chiar migratia inter-partide e de 'nepedepsit'; un
  astfel de scenariu a fost avansat explicit in cursul acestui an,
  inclusiv prin vocea unui consilier prezidential - aceasta fiind (zic
  io) marea miza a 'uninominalului', in viziunea presedintelui (si
  ratiunea faptului pentru care Basescu a sustinut atit de vehement
  acest viraj al sistemului electoral): decuplarea parlamentarilor de
  partide - cu consecintele de rigoare...