----- Original Message -----
From: "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]>

> Si cate locuri zici tu ca sunt in Congo? >:))

Plenty !
E loc pentrru toata lumea.

> Domnu' Sava, acolo nu v-ati cumparat pamant? Am auzit ca bananele sunt
sanatoase... :-p

Mi-ar fi placut, dar nu am rude pe acolo.
In Congo e bine, daca ai 1000E/luna, iti cade singura si banana in gura si
negresa in ....
Prezervative nu se prea gasesc si e cam jale cu SIDA.
Altfel trai nineaca !

> Apropo: ce facem cu Ungureanu? In ce bloc o sta? Sa anuntam pompierii,
sa-l prinda! :-p

E suficient daca intindeti un cearceaf sau un plastic, pe jos, in fata
ferestrei.
In acest fel mediul nu o sa fie poluat cu fluidele domnului Ungureanu.