From: ion paraschiv <puiu.parasc...@gmail.com>
Subject: [protest-ro] Re: Articol - Umbland liber in mijlocul focului
To: protest-ro@yahoogroups.com
Date: Thursday, December 11, 2008, 6:44 AM

Mai rar, Dumnezeu ne salveaza trupul, facand acele minuni "vizibile"
pe care toti "necredinciosii" la asteapta sau, cu obraznicie, le cer!
Evident, astfel de situatii duc la sfarsitul trupului; este pretul
platit pebtru mantuire! Mantuirea sufletului!
Chiar daca, doctrinar, Crestinismul nu accepta reincarnarea, se pare
ca se bazeaza pe ea!

Sau, cum ar spune Florian Pitis:
' nu e aici;sfarsitul nu e aici!"

Restul e...blasfemie!

--- In protest...@yahoogro ups.com, Ciobota Ioan <ciobotaioan@ ...>
wrote:

> Umbland liber in mijlocul focului
>
> In afara cuptorului de foc, prietenii lui Daniel erau legati,
INSA !! in mijlocul cuptorului, in mijlocul focului umblau liber !!

> Poate esti la "gura cuptorului" sau ii simti dogoarea in ceafa.
> NU-TI FIE TEAMA !!
>
> Cei 3 tovarasi ai lui Daniel au fost eliberati de Dumnezeu ABIA
CAND AU FOST ARUNCATI IN FOC !!
> IN FOC UMBLAU LIBERI !
>
> Focul, cuptorul, dezastrul, incercarea, intotdeauna inseamna
eliberare !! CRISTOS ESTE PREZENT INAUNTRUL DEZASTRULUI si acolo
El preia controlul.
> Dar ABIA ACOLO !!
> ATENTIE !
> ABIA ACOLO, IN MIJLOCUL FOCULUI !
> Acolo El te ia in brate si te dezleaga.
>
> Cuptoarele pot fi de mai multe feluri:
> - cuptoare in care ne baga altii sau altceva
> - cuptoare in care omul se baga de bunavoie, "ca prostu' ".
>
> Cuptoarele in care ne baga altceva sau altcineva pot fi o boala
cumplita, cancer etc, tensiune in familie sot-sotie, parinti-copii
sau cu alti membri ai familiei.
> Pot fi niste vecini imposibili, niste sefi sau subalterni enervanti
etc.

> Cuptoarele in care se baga omul de bunavoie pot fi curvie, avort,
minciuna, furt, duplicitate, goana dupa bani, afaceri etc. Despre
datorii la banci, dobanzi sau somajul de la orizont, sa nu mai vorbim.

> Cand Nicolae Steinhard a fost contactat de securitatea comunista
pentru a deveni informatorul lor, el l-a intrebat pe tatal sau ce sa
faca.
> Tatal sau i-a raspuns: "Fiule, faci ce vrei. Dar in functie de
alegerea ta vei avea zile linistite si NOPTI INGROZITOARE sau zile
ingrozitoare, dar NOPTI LINISTITE."

> Cand te bagi singur in cuptor s-ar putea sa ai si ZILE SI NOPTI
INGROZITOARE !

> ************ *
> Marele imparat Nebucadnetar construieste un chip de aur de 30 de
metri - mai inalt decat un bloc cu 10 etaje !! - si porunceste ca
toata lumea sa se inchine acelui chip.

> Trei prieteni ai lui Daniel refuza sa se inchine acelui chip. Ei se
inchina doar Dumnezeului adevarat, care S-a prezentat pe Sine Insusi
in Biblie.
> "Atunci Nebucadnetar, maniat si plin de urgie [...] le-a zis:
„Inadins oare, Sadrac, Mesac si Abed-Nego, nu slujiti voi
dumnezeilor mei, si nu va inchinati chipului din aur pe care l-am
inaltat?
> [...] daca nu va veti inchina lui, veti fi aruncati pe data in
mijlocul unui cuptor aprins! Si care este dumnezeul acela, care va va
scoate din mana mea?”

> "Sadrac, Mesac si Abed-Nego au raspuns imparatului Nebucadnetar:
„Noi n-avem nevoie sa-ti raspundem la cele de mai sus.
> Iata, Dumnezeul nostru, caruia ii slujim, poate sa ne scoata din
cuptorul aprins, si ne va scoate din mana ta, imparate.

> Si CHIAR DE NU NE VA SCOATE, sa stii, imparate, ca nu vom
sluji dumnezeilor tai, si nici nu ne vom inchina chipului din aur pe
care l-ai inaltat!”

> Aici baietii deja sunt cam obraznici, asa ca:
>
> "Nebucadnetar s-a umplut de manie, si si-a schimbat fata,
intorcandu-si privirile impotriva lui Sadrac, Mesac si Abed-Nego.
[...] a poruncit sa incalzeasca de sapte ori mai mult cuptorul, de
cum se cadea sa-l incalzeasca.
> [...] Apoi a poruncit [...] sa-i arunce in cuptorul aprins. Acesti
trei oameni [...] au cazut legati in mijlocul cuptorului aprins."

> DE AICI INCEPE ALTA DINTRE MARILE MINUNI ALE ISTORIEI
BIBLIEI.

> "Atunci imparatul Nebucadnetar s-a inspaimantat, si s-a sculat
repede. A luat cuvantul si a zis sfetnicilor sai: „N-am aruncat noi
in mijlocul focului trei oameni legati? [...] Ei bine, eu vad
PATRU !! oameni umbland slobozi in mijlocul focului, si nevatamati;
si CHIPUL CELUI DE-AL PATRULEA SEAMANA CU AL UNUI FIU DE
DUMNEZEI !”

> Observati? Imparatul trece de la chipul imens de aur, la chipul
Celui care are putere asupra focului, de fapt asupra vietii si a
mortii.

> "Apoi Nebucadnetar s-a apropiat de gura cuptorului aprins, si,
luind cuvantul, a zis: „Sadrac, Mesac si Abed-Nego, slujitorii
Dumnezeului celui Prea inalt, iesiti afara si veniti incoace!” si
Sadrac, Mesac si Abed-Nego au iesit din mijlocul focului.
> [...] Focul n-avusese nici o putere asupra trupului acestor oameni,
[...] nici perii capului lor nu se pirlisera, hainele le ramasesera
neschimbate, si nici macar miros de foc nu se prinsese de ei."

> DE AICI SE SCHIMBA TOTUL, DAR ABSOLUT TOTUL !
>
> "Nebucadnetar a luat cuvantul si a zis: „Binecuvantat sa fie
Dumnezeul lui Sadrac, Mesac si Abed-Nego, care a trimis pe ingerul
Sau si a izbavit pe slujitorii Sai care s-au increzut in El, au
calcat porunca imparatului si si-au dat mai degraba trupurile lor
decat sa slujeasca si sa se inchine altui dumnezeu decat Dumnezeului
lor!

> Iata acum porunca pe care o dau: orice om din orice popor, neam sau
limba ar fi, care va vorbi rau de Dumnezeul lui Sadrac, Mesac si Abed-
Nego, va fi facut bucati si casa lui va fi prefacuta intr-un morman
de murdarii, pentru ca... nu este nici un alt dumnezeu, care sa poata
izbavi ca El.”

> Asadar, datorita credintei de neclintit a celor 3 tineri, marele
imparat Nebucadnetar trece de la "chipul de aur" creat de mana
omului, la "CHIPUL CELUI [CARE] SEAMANA CU AL UNUI FIU DE
DUMNEZEI !"

> Nu uita: CRISTOS ESTE PREZENT INAUNTRUL DEZASTRULUI si acolo El
preia controlul.
> Dar ABIA ACOLO !!
> ATENTIE !
> ABIA ACOLO, IN MIJLOCUL FOCULUI !
> Acolo El te ia in brate si te dezleaga !
>
> P.S. S-ar putea sa nu iesi niciodata din cuptor, sau Dumnezeu sa nu
te scoata niciodata, dar EL ramane credincios si te elibereaza !
> Te vei simti liber CHIAR INAUNTRUL CUPTORULUI !!!
> Atunci spune si tu: "CHIAR DE NU NE VA SCOATE"... noi nu vom
sluji dumnezeilor acestui pamant.

> Insa, daca te-ai bagat singur in cuptor... imi pare rau...
>
> Slavit sa fie Dumnezeu, Tatal Domnului nostru Isus Cristos, prin
Duhul Sfant, in veci de veci, amin.