Intre "doua" nu te ploua !
Asa si eu, pe poaia de afara, dar .... nu mai am timp de o a treia.  :)))

Oricum la vara o sa fie firbinte.
Adica lucrurile au inceput sa se incinga de acum.
Asta vara umblam cu pistolul dupa muncitori si degeaba, acum au facut coada
la usa mea.
Lucrurile au avansat suficient, asa ca duminica mai fac un set de poze la
"locanta".
Faza: "tavane".
Asta ca sa povestesc de "prima".
A "doua", este treaba mea zilnica cu siturile, plansele, si eternele
discutii cu mostenitorii (personali ai) neamului.

In rest astept sa vad ce iese, ca de prostiile debitate de "analisti
politici" si de "ziaristi", m-am saturat.
Inca astept sa scoata Base "iepurasul", dar .....

Daca n-o s-o faca, ma retrag la mosie, mai vand 2 apartamente, cumpar 20-30
de vaci si ma apuc de facut Cascavela de Valea Doftanei.
Ma fac TARAN si ii bag pe TOTI in PM !