  From: ARIN
  To: salvati_padu...@yahoogroups.com ; me...@ngo.ro ;
protest-ro@yahoogroups.com ; romania_eu_l...@yahoogroups.com ;
gru...@yahoogroups.com ; societatea_civ...@yahoogroups.com ;
ngo_l...@yahoogroups.com ; ro-...@yahoogroups.com
  Sent: Monday, December 22, 2008 11:54 PM
  Subject: [romania_eu_list] hai, ca asta fu tare!

  Eu ii felicit inca o data pe colegii care planteaza - dar imaginea pe care a
pus-o acolo Costin Ilie ilustreaza EXACT ce se intampla in Romania, cu padurile
si cu plantarile - ba chiar si ashaaaa.... in general! ;)

  http://ilie.blog.cotidianul.ro/2008/12/22/imaginea-anului/

  Si poate va lamureste si de ce eu nu agreez ideea de a planta voluntar, pana
cand nu se rezolva problema despaduririlor, si pana nu-i vad platind GREU (cu
inchisoare samd.) pe cei care taie ilegal si, MAI ALES, pe cei care ii incita /
incurajeaza (adica pe aceia "de sus", care fac profiturile "adevarate") >:(

  Codruta

  ---
  "Let me, at least, to know that she'll try
  Then she'll be a true love of mine".

  Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro