  From: ARIN
  To: protest-ro@yahoogroups.com ; societatea_civ...@yahoogroups.com ;
romania_eu_l...@yahoogroups.com ; ro-...@yahoogroups.com
  Cc: fre...@yahoogroups.com ; apus...@yahoogroups.com ;
salv...@rosiamontana.ro ; me...@ngo.ro ; info_cult...@yahoogroups.com
  Sent: Wednesday, January 07, 2009 12:35 AM
  Subject: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

  Am in fatza niste copii de pe niste plangeri penale (o serie coerenta care
ajunge spre 150 pag.) si oscilez, de cand le-am primit, intre ras si revolta
(dat fiind ca se refera la o institutie care are legatura SI cu Rosia Montana,
pun mesajul si pe listele pt. Apuseni, sa se mai distreze lumea ;)

  Plangerile se refera la chestii: conflict de interese, promovari de persoane
pafariste, furturi de baze de date, coruptie cat incape, salarii date moca,
cãpushãri de institutii bugetare, shpagi, banu' public batjocorit samd... you
know... ca la bugetari, adeca... >:)

  Insa printre rasu'-plansu' asta, un paragraf anume "made my day" (adica "my
yesterday") - inca si-acum, daca sunt obosita, il citesc ca sa ma destind, asa
ca vi-l reproduc si voua, ca poate aveti nevoie sa radeti putin, la inceput de
an!

  Ce vreau sa precizez: cunoscand instututia despre care e vorba in paragraf
sunt CONVINSA ca faptele "per se" sunt reale - dar modul in care sunt
exprimate... :)))))

  Voila de vezi:

  "...Sustinerile D-nei X cum ca micile atentii constand in kilograme de tuica
batrana aduse de supusii din teritoriu ar fi neinsemnate si sunt contrazise de
realitate am sa va spun ca toti inspectorii din teritoriu, de frica unor
directori generali pusi pe capatuiala si ingrijorarea unor [...] ca vor sta
zile si nopti pe salile [nume institutie] pentru a-si primi [nume acte] se
plang ca nu mai pot face fatza mai ales de sarbatori cererilor de la Centru de
a aduce tuica, branza, cafea, vin de masa, butoaie cu branza de oaie, masline
si alte bunataturi, bani si valuta, care adesea sunt depuse si depozitate la
dl. Dir. General Y ori transportate la domiciliul acestora.

  De asemenea, mai multi colegi s-au plans de dureri de cap si tulburari de
memorie in timpul serviciului ca urmare a danfurilor de mastica, branza de
oaie, vin, fum de mahorca si castraveti murati care terorizeaza toata
institutia" [...]

  !!!

  Bine, plangerea e de pe vremea guvernului aluilalt - ca asta de acu' deja s-a
nascut gata mahmur! :-p

  GREA viatza asta de bugetar, bre...!!!