Mi se pare ca autorul este un idiot util.
Functiua de "ceist" (securist) al institutiei desfiintandu-se, scrie si el cui
si pe unde poate.

Ma amuzam daca omul ne povestea cum a sarit secretara de la "sectia 4", pe el,
in lift, sa il violeze, si el a refuzat infierand decaderea moravurilor in
societatea capitalista.
Sau ca i-a prins pe dl. x si d-na y regulandu-se intr-un birou, iar doamna i-a
declarat directorului ca ea nu stie nimic intrucat dormea !
Sau ca dl. arh. aaa, viitor sef de sectie, viitor arh. sef pe capitala, etc,  a
fost incuiat intr-un dulap, in care se afla in plina actiune impreuna cu colega
mmmm.

In anul 4 am facut, impreuna cu finul, practica o luna la IDEB, vis-a-vis de
piata 1 Mai.
De la 8 la 10 beau cafeaua, citeau ziarul si povesteau ce au facut in concediu.
De la 10 la 12 plimbau niste hartii.
De la 12 la 14 se punea de masa cu salata, pui fripti acasa, etc, si mancau
impreuna tot biroul.
Si de la 14 la 16 cei care inca nu facusera concediul fabulau despre unde se
vor duce si ce bine vor petrece.
Probabil ca si in acele vremuri, de sarbatori, la IDEB stateau pompierii cu
mana pe arma ca sa nu ia foc institutia datorita damfurilor de mastica, vin si
tuica.

Functionarul la Stat s-a modificat insa profund.
A schimbat indolenta comunista cu dispretul capitalist.