Stirea/Alternativ             Preselectia pentru Cronograf continua
  Preselectia pentru Festivalul International de Film Documentar CRONOGRAF
continua. Asteptam in continuare lucrarile dumneavoastra la adresa: OWH TV
Studio, Str. Veronica Micle 10A, Chisinau, MD-2012, Republica Moldova Pentru
detalii privind Regulamentul Festivalului si Formularul de inscriere va rugam
sa consultati site-ul nostru www.owh.md (rubrica CRONOGRAF), www.cronograf.md
sau luati legatura cu noi la adresele owh_tvstu...@yahoo.com, o...@owh.md.
Asteptam filmele dumneavoastra si [...]

      Scoala de creatie si publicitate
  Bucuresti, 9 decembrie - Scoala de creatie ADC*RO, un proiect Art Directors
Club Romania (ADC*RO) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din
Romania (UAPR), demareaza cea de-a doua editie. Scoala ADC*RO este o scoala de
concept, dedicata tuturor tinerilor interesati de domeniul publicitatii. Scoala
si-a propus sa creasca nivelul competitivitatii pe piata de advertising [...]

      Dana Popa “Close to home”
  Vineri 9 ianuarie 2008/13h00 la Teatrul National Bucuresti - Galeria Etaj
3/4, se va deschide expozitia de fotografie jurnalistica “Close to home”
semnata Dana Popa. Autoarea este o fotojurnalista romanca stabilita la Londra,
distinsa in 2007 cu premiul Jerwood pentru lucrarile ce urmeaza sa fie
prezentate chiar in aceasta expozitie. Sambata 10 ianuarie/11h00 va avea loc
[...]

      Religiile pe intelesul fiicei mele
  “Cind fiica mea a implinit treisprezece ani, mi-am dat seama ca ea nu a avut
parte deloc de educatie religioasa. Am fost suprins de punctele de reper care
ii lipseau: Biblia, Dumnezeu, Coranul, semnificatia sacrului… Nimeni nu ii
vorbise cu claritate despre unitatea si diversitatea religiilor. Totusi este
indispensabil sa ai, in legatura cu aceste [...]

      Filmul de Piatra porneste la drum
  Astazi (miercuri, 7 ianuarie) incepe la Piatra Neamt prima editie a
festivalului de scurtmetraj “Filmul de Piatra” (7-11 ianuarie a.c.).
Proiectiile din cadrul evenimentului vor avea loc la Teatrul Tineretului si in
locatiile partenere (Pizza & Grill 66 si Forum Shopping Center). Competitia
nationala a festivalului Filmul de Piatra include 44 de scurtmetraje (filme de
[...]

      1000 de euro pentru un film bun pe teme eco
  GREEN PLANET BLUES, primul eveniment cinematografic cu tema eco din estul
Europei, isi propune sa educe si sa inspire prin puternicul si atragatorul
mediu al filmului facand apel la umanizare in dorinta de a creea un angajament
in sanul comunitatii legat de mediul inconjurator. Tarile est-europene au avut
de suferit de-a lungul anilor ori din lipsa [...]

      10 for Xmas
  Cum lucrurile bune nu au nevoie de un mos cu barba alba si o mare funda
rosie, va aducem spre atentie selectia muzicala gandita de Mihai Dinu la
sfarsitul anului 2008. “am stat in w/end si am facut ordine prin muzica, m-am
chinuit teribil sa aleg 10 piese si n-am reusit. sunt mult prea putine. [...]

      “Morphica” de Mikhail Karikis, disponibil la Rozalb de Mura
  MORPHICA follows Mikhail’s enthusiastically received debut album Orphica (Sub
Rosa, 2007) in a genre-bending audiovisual feast. Exploring the theme of
transformation and having as its starting point the morphing of Mikhail’s debut
album, MORPHICA’s multi-sensory adventure celebrates ‘remix culture’ in visual
art, writing and music. MORPHICA’s specially designed and hand-crafted limited
edition box set consists of: [...]

      ‘Slumdog Millionaire’ receives the AddictiveTV treatment
  Impressed by the film-remixing and mash-up exploits of audiovisual act
Addictive TV, from the first ever Hollywood approved film remix (Take the Lead,
2006) to Samuel L Jackson’s cult hit Snakes on a Plane, the folks at Pathé
recently approached the London based creative duo Addictive TV with an offer
they couldn’t refuse: to create [...]

        You are subscribed to email updates from Alternativ
To stop receiving these emails, you may unsubscribe now.  Email Delivery