  From: Codruta N
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Wednesday, January 07, 2009 11:54 AM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

  Se povestesc si chestii din alea, ohoho! inclusiv frecarea mangalului,
chestii sexuale, plecari in strainatate (cu intocmiri de contracte pt.
firmele-capusha ale sefilor si amantelor) samd. - vorba Dvs.: "stil securistic"
complet! De altfel ce scrie e real, in cea mai mare parte (v-am spus: cunosc
institutia) - nu ma bag la chestiile sexuale, ca nu le-am tinut eu lumanarea...
>:)

  N-avea rost, insa, sa va plictisesc cu tot ce scrie acolo (cum am zis: vreo
150 pagini) - am zis ca va scriu ceva "de râs", ca parca PREA ne-au "acrit"
alegerile astea (si ce a urmat dupa ele).

  De altfel am mai gasit pasaje comice (incl. in chestiile cu "sex") - dar v-am
dat-o pe asta, pt. ca dintre tot ce e scris acolo asta m-a distrat cel mai mult
;)

  ACUM imi dau eu seama de ce au "inaltii functionari publici" moacele alea
intzepenite si sumbre: ii doare capul de la mirosul de muraturi... :-p :)))

  Codruta

  From: Arhitectura

  Mi se pare ca autorul este un idiot util.
  Functiua de "ceist" (securist) al institutiei desfiintandu-se, scrie si el
cui si pe unde poate.

  Ma amuzam daca omul ne povestea cum a sarit secretara de la "sectia 4", pe
el, in lift, sa il violeze, si el a refuzat infierand decaderea moravurilor in
societatea capitalista.
  Sau ca i-a prins pe dl. x si d-na y regulandu-se intr-un birou, iar doamna
i-a declarat directorului ca ea nu stie nimic intrucat dormea !
  Sau ca dl. arh. aaa, viitor sef de sectie, viitor arh. sef pe capitala, etc,
a fost incuiat intr-un dulap, in care se afla in plina actiune impreuna cu
colega mmmm.

  In anul 4 am facut, impreuna cu finul, practica o luna la IDEB, vis-a-vis de
piata 1 Mai.
  De la 8 la 10 beau cafeaua, citeau ziarul si povesteau ce au facut in
concediu.
  De la 10 la 12 plimbau niste hartii.
  De la 12 la 14 se punea de masa cu salata, pui fripti acasa, etc, si mancau
impreuna tot biroul.
  Si de la 14 la 16 cei care inca nu facusera concediul fabulau despre unde se
vor duce si ce bine vor petrece.
  Probabil ca si in acele vremuri, de sarbatori, la IDEB stateau pompierii cu
mana pe arma ca sa nu ia foc institutia datorita damfurilor de mastica, vin si
tuica.

  Functionarul la Stat s-a modificat insa profund.
  A schimbat indolenta comunista cu dispretul capitalist.

  ---
  Intrati in campania de reducere a despaduririlor, trimitand mai departe
aceasta felicitare :-)
  ---
  www.nuclearinfo.ro

  Al. Cinematografului 2, Bl. H3, Sc. 2, Ap. 27
  810271 Braila
  tel. 0740.026091

Raspunde prin e-mail lui