    From: Codruta N <mailto:sustr...@gmail.com>
    To: protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    Sent: Wednesday, January 07, 2009 11:54 AM
    Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

    Se povestesc si chestii din alea, ohoho! inclusiv frecarea
    mangalului, chestii sexuale, plecari in strainatate (cu intocmiri
    de contracte pt. firmele-capusha ale sefilor si amantelor) samd. -
    vorba Dvs.: "stil securistic" complet! De altfel ce scrie e real,
    in cea mai mare parte (v-am spus: cunosc institutia) - nu ma bag
    la chestiile sexuale, ca nu le-am tinut eu lumanarea...
>:)
    N-avea rost, insa, sa va plictisesc cu tot ce scrie acolo (cum am
    zis: vreo 150 pagini) - am zis ca va scriu ceva "de râs", ca parca
    PREA ne-au "acrit" alegerile astea (si ce a urmat dupa
ele).

    De altfel am mai gasit pasaje comice (incl. in chestiile cu "sex")
    - dar v-am dat-o pe asta, pt. ca dintre tot ce e scris acolo asta
m-a distrat cel mai mult ;)

    ACUM imi dau eu seama de ce au "inaltii functionari publici"
    moacele alea intzepenite si sumbre: ii doare capul de la mirosul
de muraturi... :-p :)))

Codruta

    From: Arhitectura

    Mi se pare ca autorul este un idiot util.
    Functiua de "ceist" (securist) al institutiei desfiintandu-se,
    scrie si el cui si pe unde poate.

    Ma amuzam daca omul ne povestea cum a sarit secretara de la
    "sectia 4", pe el, in lift, sa il violeze, si el a refuzat
    infierand decaderea moravurilor in societatea capitalista.
    Sau ca i-a prins pe dl. x si d-na y regulandu-se intr-un birou,
    iar doamna i-a declarat directorului ca ea nu stie nimic intrucat
    dormea !
    Sau ca dl. arh. aaa, viitor sef de sectie, viitor arh. sef pe
    capitala, etc,  a fost incuiat intr-un dulap, in care se afla in
    plina actiune impreuna cu colega mmmm.

    In anul 4 am facut, impreuna cu finul, practica o luna la IDEB,
    vis-a-vis de piata 1 Mai.
    De la 8 la 10 beau cafeaua, citeau ziarul si povesteau ce au facut
    in concediu.
    De la 10 la 12 plimbau niste hartii.
    De la 12 la 14 se punea de masa cu salata, pui fripti acasa, etc,
    si mancau impreuna tot biroul.
    Si de la 14 la 16 cei care inca nu facusera concediul fabulau
    despre unde se vor duce si ce bine vor petrece.
    Probabil ca si in acele vremuri, de sarbatori, la IDEB stateau
    pompierii cu mana pe arma ca sa nu ia foc institutia datorita
    damfurilor de mastica, vin si tuica.

    Functionarul la Stat s-a modificat insa profund.
    A schimbat indolenta comunista cu dispretul capitalist.

    www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>

    ---
    Intrati in campania de reducere a despaduririlor, trimitand mai
    departe aceasta felicitare :-)
    ---
    www.nuclearinfo.ro <http://www.nuclearinfo.ro>
Al. Cinematografului 2, Bl. H3, Sc. 2, Ap. 27
    810271 Braila
    tel. 0740.026091