:)))

Da. La Proiect Bucuresti. Si cum este destul de probabil ca persoana sa nu mai
fie printre noi, pot zice si numele: Arh. Leahu.

Se faceu glume grele la PB!

  From: Dan Ghiocel
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Thursday, January 08, 2009 10:12 PM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

  Din descrierea detaliata, trebuie sa inteleg ca a fost un caz real?
  Dan G
  Arhitectura wrote:

    Codruta draga,

    Nu era o acuzatie.
    Era doar o chestie de  ... gust. [si varsta :) ]

    La mintea mea, mai mult decat sa iti prinzi seful de sectie regulandu-se
intr-un dulap si sa il inchizi acolo cu tipa, ........... nu se poate !!!
    Iar cand chestia se intampla intr-un institut de proiectare de 1.800 de
oameni ...... si cand in 10 minute ceilalti sefi de sectie trebuie sa alerge
dupa salariati, ca sa ii bage inapoi in birourile proprii ..... si cand trebuie
sa vina mecanicul si tamplarul institutului ca sa deschida dulapul ....... ai
de ce sa te tavalesti pe jos de ras.