    From: Dan Ghiocel <mailto:d...@ghiocel.com>
    To: protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    Sent: Thursday, January 08, 2009 10:12 PM
    Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

    Din descrierea detaliata, trebuie sa inteleg ca a fost un caz real?
    Dan G
    Arhitectura wrote:

    Codruta draga,
Nu era o acuzatie.
    Era doar o chestie de  ... gust. [si varsta :) ]
La mintea mea, mai mult decat sa iti prinzi seful de sectie
    regulandu-se intr-un dulap si sa il inchizi acolo cu tipa,
    ........... nu se poate !!!
    Iar cand chestia se intampla intr-un institut de proiectare de
    1.800 de oameni ...... si cand in 10 minute ceilalti sefi de
    sectie trebuie sa alerge dupa salariati, ca sa ii bage inapoi in
    birourile proprii ..... si cand trebuie sa vina mecanicul si
    tamplarul institutului ca sa deschida dulapul ....... ai de ce sa
    te tavalesti pe jos de ras.
    www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>