PB mai exista la nivel de 300 angajati, l-au cumparat niste austieci (parca).
Mai exista si ceva din Caprpati. :)
DSAPC ? ce era aia ?

  From: Dan Ghiocel
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Thursday, January 08, 2009 11:12 PM
  Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

  Am auzit povesti de genul asta dar in fabrici, eroul fiind in general vreun
maistru.
  Nu am fost insa martor direct la vreuna din intamplari. Mai exista "Proiect
Bucuresti"?
  Am avut un unchi arhitect acolo in anii '70 (pe timpul lui Octav Doicescu,
cred)
  Oficiul de proiectare "Carpati" mai  exista? dar DSAPC?
  Scuze daca pun prea multe intrebari, sunt dintr-o familie de constructori si
arhitecti, si numele astea imi sunt familiare din anii '60 si '70.
  Dan G
  Arhitectura wrote:

    :)))

    Da. La Proiect Bucuresti. Si cum este destul de probabil ca persoana sa nu
mai fie printre noi, pot zice si numele: Arh. Leahu.

    Se faceu glume grele la PB!