Ce tineri si frumosi eram.
Si ce drepti ca brazii eram !
In special dvs ! :)

Chiar nu va este rusine ?
Sau va inchipuiti ca am venit ieri cu pluta pe Dambovita ?
Sa avem pardon, dar decat sa va ascult pe dvs, cum racneati acum 30 de ani, mai
bine imi pun un CD cu Neli Miricioiu !
Ca macar baturam Copoul impreuna. :)

Intelegeti o data pentru todeauna ca sunteti rupta complet de realitate si
faptul ca ati plans pe umarul unui amic din tinerete, ca macar la radio sa mai
vocalizati 5 minute de pe banda, nu aduce inapoi nici "gloria" pierduta pentru
vecie si nici vocea.
Sunteti o pensionara DEFINITIVA care nu se impaca cu soarta si cu faptul ca
DUPA inevitabilul sfarsit, nu o sa mi stie nimeni, nimic, de dumneavoastra.
Degeaba va umpleti siteul de poze din tinerete si diplome de la organizatii
care nu mai exista !
Tineretea si meseria nu vi-o mai aduce nimeni inapoi.
Iar la chestia asta trebuia sa va ganditi de cand v-ati apucat de canto, nu
acum !

In loc sa va faceti de ras implicandu-va in probleme ce implica cunostinte
economice, mai bine puneati de o scoala de canto pt. prescolari.
Sau din asta nu ies destui bani pt. completarea pensiei ?
Daca este asa ... apoi nimeni nu este de vina ca nu va cheama Nicolesco, ca sa
faceti festivaluri pe banii dvs.

Diferenta dintre noi doi este ca eu ma trezesc zambind si multumind lui
Dumnezeu ca mi-a mai dat o zi, in timp ce dumneavoastra va treziti scrasnind
din dinti si blestemand batraneatea.

Va dau din tot sufletul un sfat.
Mergeti la biserica, stati de vorba cu preotul, poate asa o sa va impacati cu
soarta si in special cu dumneavoastra.
Sau daca aceasta varianta nu va incanta,  stati de vorba cu un psihiatru !