    From: Dan Ghiocel <mailto:d...@ghiocel.com>
    To: protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    Sent: Friday, January 09, 2009 11:17 PM
    Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

    Bine ca este activitate turistica! Ce s-o fi intamplat cu
    hotelurile si restaurantele construite in anii '70?
    Imi aduc aminte ca si la Semenic-Poiana Marului se construia o
    statiune turistica.
    Dan G
    Arhitectura wrote:

    Nu stiu ce a facut statul.
    dar poti sa vezi ce au facut taranii dupa '89 aici:
    http://voineasa.in-romania.ro/?pensiuniVoineasaorderby=rooms_number
    <http://voineasa.in-romania.ro/?pensiuniVoineasaorderby=rooms_number>
    www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>