    From: Dan Ghiocel <mailto:d...@ghiocel.com>
    To: protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    Sent: Saturday, January 10, 2009 2:23 AM
    Subject: Re: [protest-ro] ce-i mai streseaza pe bugetari... :)))

    Sa inteleg ca  salariile la stat sunt irealiste, prea mari? Pentru
    ce fel de pozitie se platesc 20-30000 euro pe luna?
    Experti in domeniu, cadre de specialitate?
    Dan G
    Arhitectura wrote:

    Ca are dreptate.
    Cand salariul mediu este de circa 13 milioane lei vechi, adica
    1.300 lei noi, eu nu accept ca cei 3,5 milione de actrivi, adica
    angajati in firme private, sa suventrioneze 1.5 mil de angajati
    la Stat (si 4,5 mil de pensionari.) cu salarii de sute de
    milioane pe luna.
Pentru 3-400 de Euro/luna, in Romania la firmele private se
    munceste si 12 ore pe zi !
    Cum sa accept ca din taxele mele,  un x care este pesionar sa se
    reangajeze la stat si sa primeasca nu 500de euro, nu 1.000 de
    euro ci 20-30.000 de euro pe luna ?
    Poate ca stiu "carte" acesti domni, dar in mod cert nici unul nu
    este Openhaimer-ul care l-a facut bomba atomica americanilor.
    Asa cum in America nu exista salariat la stat care sa primeasca 1
    milion de dolari pe an salariu, si la noi trebuie sa existe limite !
    www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>