  From: DCT Yahoo
  To: Coalitia
  Cc: ongroma...@yahoogroups.com ; protest-ro@yahoogroups.com ;
gru...@yahoogroups.com ; transparenta
  Sent: Saturday, January 10, 2009 9:12 PM
  Subject: [protest-ro] Re: [Coalitia] Re: [Transparenta Decizionala] Re: mediu
nu rable

  Domnule Mititean,

  Observ ca dvs. traiti intr-o lume nesigura de impresii si credinte, de
incertitudini, de statistici.

  Pe de alta parte lumea mea este reala, eu afirm foarte clar si direct ce am
de spus si culmea, vin si cu argumente sau dovezi stiintifice.

  Citesc foarte atent toate mesajele la care raspund, si scriu exact ceea ce
scriu, nici un cuvint in afara.

  Intr-adevar, chiar daca acum negati, dvs. ati facut pe acest subiect diverse
afirmatii pe care le-am comentat, dar nu am comentat altceva in afara
subiectului. Dvs. insa, intr-un mod absolut grobian, ati adus, in lipsa
argumentelor stiintifice, argumentul suprem: "las ca stim noi cine esti mata
d-le Tocaciu". Trist.

  Toti cei ca dvs. sau PL au sfirsit orice discutie stiintifica prin mutarea ei
din planul stiintific, in planul grobian, acolo unde argumentele pot fi
inlocuite de vorbe goale.

  Partea proasta este ca eu POT face fata unei discutii de orice fel si in
orice domeniu, in orice mod, in orice conditii si oriunde.

Raspunde prin e-mail lui