    From: DCT Yahoo <mailto:office.sunval...@gmail.com>
    To: Coalitia <mailto:coali...@yahoogroups.com>
    Cc: ongroma...@yahoogroups.com <mailto:ongroma...@yahoogroups.com>
    ; protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com> ;
    gru...@yahoogroups.com <mailto:gru...@yahoogroups.com> ;
    transparenta <mailto:transpare...@yahoogroups.com>
    Sent: Saturday, January 10, 2009 9:12 PM
    Subject: [protest-ro] Re: [Coalitia] Re: [Transparenta
    Decizionala] Re: mediu nu rable

    Domnule Mititean,

    Observ ca dvs. traiti intr-o lume nesigura de impresii si
    credinte, de incertitudini, de statistici.

    Pe de alta parte lumea mea este reala, eu afirm foarte clar si
    direct ce am de spus si culmea, vin si cu argumente sau dovezi
    stiintifice.

    Citesc foarte atent toate mesajele la care raspund, si scriu exact
    ceea ce scriu, nici un cuvint in afara.

    Intr-adevar, chiar daca acum negati, dvs. ati facut pe acest
    subiect diverse afirmatii pe care le-am comentat, dar nu am
    comentat altceva in afara subiectului. Dvs. insa, intr-un mod
    absolut grobian, ati adus, in lipsa argumentelor stiintifice,
    argumentul suprem: "las ca stim noi cine esti mata d-le Tocaciu".
    Trist.

    Toti cei ca dvs. sau PL au sfirsit orice discutie stiintifica prin
    mutarea ei din planul stiintific, in planul grobian, acolo unde
    argumentele pot fi inlocuite de vorbe goale.

    Partea proasta este ca eu POT face fata unei discutii de orice fel
    si in orice domeniu, in orice mod, in orice conditii si oriunde.