  From: Dan Ghiocel
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, January 12, 2009 1:48 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: [Coalitia] Re: [Transparenta Decizionala] Re:
mediu nu rable

  Am si eu o intrebare pentru " domnu'arhitect ":
  In Romania se construiesc case independente energetic, se poate descarca
surplusul de energie in reteaua electrica? Si eventual vinde.
  In particular ma gandesc la energia solara si/sau eoliana.
  Dan G
  Arhitectura wrote:

    Constat ca doamna Perciali este copil mic.
    Traiasca Natiunea Romana, mereu invingatoare si infloritoare !
    Traiasca stimulatia de 85% din salariu pentru nascatoarele de viitori eroi
ai neamului si traiasca conducatorul nostru iubit.

    De la Nistru pan la Tisa,
    Tot romanu boierisa
    Cu eoliana'n spate,
    Din rahat el face lapte !