From: Dan Ghiocel <d...@ghiocel.com>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Monday, January 12, 2009 11:44:18 PM
Subject: Re: [protest-ro] Re: [Coalitia] Re: [Transparenta Decizionala] Re: mediu nu rable

Tot e ceva.
Dan G
Arhitectura wrote:

In Romania nu se construiesc case independente energetic pt. simplul motiv ca nu se poate.
1. Din cauza de pret.
2. Din cauza de lipsa de teren pe langa casa.
Dpdv. legi, exista si un program care da circa 5500 Euro de la guvern ca sa iti instalezi ceva solar.
(inca nu a luat nimeni banii astia)
Si tot dpdv legal poti genera (ca particular) curent pana la 1 megaWatt si statul ti-l preia cand nu il consumi. Nu iti da bani, iti da tot curent cand ai nevoie. Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>