>Stimate domn,
  > Se pare ca degeaba ati citit legea.
  > Se intregistreaza si salveaza TOT, indiferent ca vorbiti despre mancarea
pisicii sau despre ce bomba ii puneti lui Obama !

  Am inteles ca se inregistreaza tot .. .si ce daca ? Mai clar ... cu ce ma
afecteaza pe mine personal ca un parpalac afla ca manac eu ceapa dimineata?
  Pe bune .. .va simntit atat de vulnerabil ?

  > Transmitere criptata a pachetelor de date ? :)))))))))))))))))
  > Apoi sa va spun o noutate: firmele care fac programe de criptare mai intai
depun cheia de decriptare la CIA, NS, etc, si abia apoi colmercializeaza
produsul.
  > Nu de alta dar altfel, ... a doua zi le vine "fiscul" in inspectie si tine
controlul pana la faliment !

  Criptarea datelor se face cu o cheie, parola a ta ... asta e toata smecheria.
Ca in principiu doar cel care are parola sau cheia de cryptare sa poate
decrypta respectivul mesaj.
  Fireste ca o entitate cu destula putere de calcul si destul timp la
dispozitie va rezolva problema si va afla ce ai scris, dar ca sa se opreasca
chiar asupra ta trebuie sa existe ceva motive serioase.

  > In privinta mailurilor va anumt ca de cel putin 10 ani, SUA, Anglia si
Australia filtreaza cu programe EXPERT, absolut TOT ce circula ca mail in lume
si mii de oameni analizeaza ce scuipa programele ca "suspect".

  Daca asa sta situatia si nu ati patit nimica, de ce va mai stresati? In acest
context de ce mai avem aceasta discutie ? Ca de acum si Romania va face ceea ce
niste state fac de 10 ani ?

  Gabi

Raspunde prin e-mail lui