On Sun, 18 Jan 2009 21:35:41 +0200, "Arhitectura" <d...@dsclex.ro> wrote:
> [...]
> pentru "siguranta mea" :(((( ], iar niste operatori plictisiti o sa se
uite
> cum ma regulez si o sa raporteze "autoritatii" ca nici felatia nu ma mai
> ajuta, deci este cazul sa trag pe dreapta datorita unei defactari
> "intamplatoare" a unei prize.
> 5. Avand in vedere ca un laborator japonez a reusit sa transpuna in
imagini
> ce viseaza "pacientii", cat credeti ca o sa mai treaca pana la
reprogramare
> reala si la batut matanii in fata "zeilor" pentru blidul zilnic ?

E foarte realist scenariul, e si scenariul pe care mi-l inchipui eu.
Problema e ca nu ai cu adevarat ce face. Asta am intrebato si pe Codruta
... mai clar optiuni.
Faptul ca ma revolt eu la mine acasa intre cei 4 pereti nu ii afecteaza pe
cei ce dau astfel de reguli.
Si cei ce ne conduc au sange cald ca orice mamifer, simnt durere, fizic
sunt capabili de frica ... deci ce optiuni am eu sa ii ingrijorez pe acesti
indivizi ?
Ce pot sa fac legal sa ii doara fizic ? Su chiar crezi ca vreunu o sa fie
deranjat de nelinistile mele interioare ?
Generatii si generatii s-au compalcut in creearea unui sistem care nu iti
ofera modalitatile reale de a controla pe cine pui la conducere. Eu acum
doar trag ponoasele !

Dar poate ma insel eu si de fapt exista niste solutii simple si eficiente
pe care eu cu ochelari de cal nu le vad !

> Cate sanse va acordati ca o sa ajungeti proprietar de scalvi ?

Nici o sansa nu imi acord sa devin stapan de orice. Eu m-as multumii sa fiu
lasat in pace sa imi vad de ale mele.
Oricum de cand s-a creat ideea de comunitate oamenii de fapt au devenit
sclavi. Intai sclavii propriilor temeri (au aparut zeitati si alte
cacaturi), apoi iste baieti destepti (structurile religioase) au avut grija
sa modeleze gandirea umana a.i. sa fim in continuare sclavii propriilor
temeri, dar sa scoata si ceva profit din asta. Iar acum suntem sclavi atat
prin intermediul media cat si prin intermediul artei, culturii, fireste,
adaugate peste elementele de spalare creiere deja existente !

Gabi