Buna, tuturor,

Cred ca stiti "obiceiul" lui FaceBook, de a-ti pune in dreapta "sugestii de
prieteni" - astazi, m-am trezit cu "pensiunea ecologica". Curioasa, ma duc la
ei, aici:

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000455170186&ref=pymk#!/album.php?profile=1&id=100000455170186

Ei, bine, tare as vrea sa stiu CE anume se intelege prin "ecologic", mai nou -
in afara de niste cuvinte numai bune pentru reclame "trendy"?

Poate ma lamuriti voi: CE este "ecologic" in curtea aia, pavata? Sau in
asternuturile alea, care par din materiale cat se poate de sintetice?

Asa cum, d.ex., o organizatie nu mai are voie sa foloseasca cuvantul "romana"
in numele sau - n-ar fi cazul ca nici expresia "ecologica" sa nu fie folosita
pentru orice tzepe?

Si cand vorbesc de asta, nu doar la "pensiunea ecologica" ma gandesc - ci la o
gramada de alte kestii care se pretind "ecologice"... >:

Codruta

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

www.ursuletiisuparati.ro
Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro ; denumire "entitate": Asociatia ARIN

Raspunde prin e-mail lui