Ei, i-auzi ! :)
Iar bantuie cititul in diagonala si intelesul pe muche prin Romania ?
Sau nu intelegem decat ce vrem si ne convine ?

Sunt situatii in care NU aveti voie sa faceti "ghiveci", pentru ca NORMALITATEA
inseamna RESPECT pentu tot ce a fost inainte.
Oricat de laudabila este in teorie initiativa dvs, vehicularea de confuzii,
creaza suspiciuni.
Adica stimate BIS, intrucat "Timisoara" este marca inregistrata :), crearea de
confuzie voita intre "declaratie" si "proclamatie" !
In ultimii 20 de ani mentalul colectiv romanesc a inregistrat "Proclamatia de
la Timisoara" si in special celebrul punct 8.

Aveti liber de la imparatie sa dati cate "declaratii" doriti domniile voastre,
dar nu incercati sa creati confuzii.

Si acum la obiect, intrucat chiar am citit cu atentie "indemnul" dumneavoastra
la normalitate.
Ca sa ma exprim delicat, am avut parte de lectura unui text
diplomatico-religioso-protestatar si punct.
Cu alte cuvinte, un indemn contra nimic si in favoarea altui nimic !

Cu tot respectul pentru domniile voastre, textul sufera din plin pe de o parte
de:
handicapul culturii occidentale permisive pana la imbecilizarea individului,
si pe de alta parte
de diplomatie fata de fratii din cultele neo-protestante care accepta pastori
LGBT.

Altfel nu am vedea abureli precum cea de mai jos:
Va citez:
1. "In redactarea Declaratiei de la Timisoara s-au implicat personalitati laice
si intelectuali crestini ... "
2. "Având în vedere cele de mai sus, subsemnatii, crestini care urmam
învatatura Sfintei Scripturi, a Sfintilor Apostoli ai Domnului si Mântuitorului
Iisus Hristos ......"

Laici unde au ramas ? :)))
Sau trebuie sa ne uitam in DEX si sa constatam ca Dl. Cernea nu are dreptul la
normalitate si nici sa semneze "declaratia" ? :)))
Evreii, musulmanii si budistii nu mai au nici ei dreptul la NORMALITATE ?

In fapt, "Declaratia" dvs. este o incercare de adaptare la "intransigenta"
traditionala romaneasca, ea avand de fapt doar un vadit scop prozelitist
neo-protestant, baptist mai exact !
Parerea mea !

Peste faptul ca ati inceput sa ma spamuiti pe adresa personala o sa trec de
data asta, dar nu mizati pe faptul ca o sa intorc si celalalt obraz.