>Asta nu ma intereseaza pe mine. Este o treaba a voastra a ONGistilor sa va
paruiti pt ca unul scoate bani din piatra seaca si altul o...

???????
Ce treaba am eu cu ongeurile ?
Aaaa ... suntem prea ocupati ca sa ne documentam. :)

>Interventia iudeo-americana a fost problema, plus incredibila lipsa de
pregatire a aliatilor Reichului si tampeniile lor in plan militar. (vezi
aici atacul italian asupra Greciei, spre exemplu).

Daaaa... si Kesselring, Rommel, Paulus, Keitel, Model, etc, erau si ei niste
mici pui de jidovi si de acea Hitler facea exact pe dos fata de ce il
sfatuiau ei. :))))))))))

>Nu ti se pare deloc suspect ca "cercetatorii" se chinuie sa stranga probe
adn de la peste 30 de "rude" de-ale lui H. si ca vor sa stabileasca neaparat
o anumita origine pentru el? Nimic suspect? Nu ti se pare suspecta stradania
lor? Nope?!...

NU. Ca i-au facut si lui Baselu, si are si 'nealui rude in "Orientul
Apropiat" :)

>Orice test ADN l-as face. Chiar imi doresc. Daca il platesti matale il fac
si acu'. :)))

Te cred, dar eu nu dau cate 100$ la oricine intinde mana. :)

 Cu aceeasi stima,
Media N.A.T.