  From: Remus Cernea
  To: undisclosed-recipients:
  Sent: Monday, August 30, 2010 11:47 AM
  Subject: [protest-ro] Remus Cernea la Hateg si Calan in perspectiva
alegerilor partiale din Colegiul nr. 3 Hunedoara

  Buna ziua,

  La doua zile de la anuntarea candidaturii ca independent la alegerile
partiale din Colegiul nr. 3 din Hunedoara, am facut o vizita in zona, asistand
vineri, 27 august, la concertele şi manifestarile din cadrul "Zilelor Orasului
Hateg" si avand discutii cu diverse persoane din Calan si Hateg.

  In dialogurile avute, asa cum ma asteptam de altfel, mi s-a spus ca oamenii
sunt satui de politicienii de la partidele care domina acum scena politica
pentru ca acestia apar in zona doar in campaniile electorale iar ulterior nu
mai vorbesc cu cetatenii din zona si nu fac nimic concret pentru ei. Nu sunt
tinute nici macar audientele care ar trebui sa aiba loc saptamanal la birourile
parlamentarilor din respectivele colegii pentru Camera Deputaţilor si Senat.

  De asemenea, mi s-a spus ca, in campaniile electorale, se ofera pe scara
larga bunuri, mese la restaurant si bautura oamenilor pentru a li se cumpara
votul. Cu astfel de practici, fatale pentru democratie, PDL, PNL si PSD
compromit sansele de a construi un spirit civic si o  cetatenie autentica.
Romania intarzie si din cauza unor astfel de practici, de care sunt
responsabile actualele partide parlamentare, sa deprinda reflexe democratice si
sa devina o tara prospera.

  Detalii, fotografii si filmari din Hateg si Calan aici:

  http://remuscernea.ro/2010/08/remus-cernea-la-hateg-si-calan/

  Remus Cernea

  Candidat independent la alegerile partiale

  din Colegiul nr. 3 din Hunedoara

  www.remuscernea.ro

  remuscernea...@gmail.com

  0727.583.594