From: Remus Cernea <tualegi...@gmail.com>
Subject: [protest-ro] Remus Cernea la Hateg si Calan in perspectiva alegerilor
partiale din Colegiul nr. 3 Hunedoara
Date: Monday, August 30, 2010, 8:47 AM

      Buna ziua,

La doua zile de la anuntarea candidaturii ca independent la alegerile partiale
din Colegiul nr. 3 din Hunedoara,
 am facut o vizita in zona, asistand vineri, 27 august, la concertele şi
 manifestarile din cadrul “Zilelor Orasului Hateg” si avand discutii cu
diverse persoane din Calan si Hateg.
In dialogurile avute, asa cum ma
asteptam de altfel, mi s-a spus ca oamenii sunt satui de politicienii de
 la partidele care domina acum scena politica pentru ca acestia apar in
zona doar in campaniile electorale iar ulterior nu mai vorbesc cu
cetatenii din zona si nu fac nimic concret pentru ei. Nu sunt tinute
nici macar audientele care ar trebui sa aiba loc saptamanal la birourile
 parlamentarilor din respectivele colegii pentru Camera Deputaţilor si
Senat.
De asemenea, mi s-a spus ca, in
campaniile electorale, se ofera pe scara larga bunuri, mese la
restaurant si bautura oamenilor pentru a li se cumpara votul. Cu astfel
de practici, fatale pentru democratie, PDL, PNL si PSD compromit sansele
 de a construi un spirit civic si o  cetatenie autentica. Romania intarzie si
din cauza unor astfel de practici, de care sunt responsabile
 actualele partide parlamentare, sa deprinda reflexe democratice si sa
devina o tara prospera.
Detalii, fotografii si filmari din Hateg si Calan aici:

http://remuscernea.ro/2010/08/remus-cernea-la-hateg-si-calan/

Remus Cernea

Candidat independent la alegerile partiale
din Colegiul nr. 3 din Hunedoara

www.remuscernea.ro
remuscernea...@gmail.com

0727.583.594