Domnule Boulean,

Ma bucur ca perceptia domniei voastre asupra economiei americane este stat
de fasta. :)
Din pacate nici Roubini si nici Obama nu sunt tot atat de veseli ca
dumneavoastra.
Motiv pentru care ultimul pregateste o serie de masuri de scutire fiscala,
pentru ca amgajatorii sa nu mai dea asa de multi oameni afara.
Ca de angajari in acest moment .....nici vorba, intrucat pot sa va anunt ca
in august, rata somajului tocmai a crescut in State la 9,6%.

Altfel o va veseliti degeaba, intrucat inchiderea a 400 de banci inseamna
400 x sute sau mii de de angajati trimisi in somaj.
De economiile dumneavoastra nu ma doare nici macar in cot daca sunt
"asigurate" sau nu, intrucat nu sunt banii mei. :)))

Mai bine zi, ce se stie la voi ?
Razboiul nuclear in Orientul Mijlociu incepe in Noiembrie ?
Dupa falimentul alora 400 de banci si cand rata de somaj va atinge 10,6% ?
Si inainte de alegerile din Noiembrie :)
Cum il declansati ?
Asa pur si simplu sau mai intai explodeaza "islamistii", un nuke artizanal
in Chicago ?

Cum stiu ca sunteti foooooarte patrioti, va inrolati toata familia sau
trimiti doar carlanii pe front ?

www.dslex.ro

From: "Vasile Bouleanu" <vasileboule...@yahoo.com>
To: <romania...@yahoogroups.com>; <roma...@yahoogroups.com>;
<ogr...@yahoogroups.com>; <separareabisericiides...@yahoogroups.com>;
<la_b...@yahoogroups.com>; <romanianc...@yahoogroups.com>;
<imagine-roma...@yahoogroups.com>; <protest-ro@yahoogroups.com>;
<contra_dambovite...@yahoogroups.com>
Sent: Wednesday, September 08, 2010 12:31 AM
Subject: [Romanians] Re: [la_birt] 400 de banci in faliment

Faliment !

Domnule Dicu-Sava Cristian ... .
Domnia voastra intelege ce inseamna faliment bancar in USA ? Nu de alta dar
pentru a avea un dialog coerent aveti nevoie de lamuriri si va indrept
atentia spre chapter 11 din legeafalimentului in USA .

Si daca aceste 400 de banci Americane:))) intra in chapter 11 sufera oare
cineva in afara de actionari banci care desigur trag linia si constata ca
profitul lor pe"n" ani este mai mic dar ca de fapt nu pierd nimic ? !

Gata la stiudii stimabile si mai laso joscu prabusirea Americi ca te rad si
curcile daca stiu sa citeasca romaneste.

Cat despre recovery ... . eu unul cred ca se va intampla in urmatori 15 ani
nu in zece si clar nu in administratia Obama care oricum se termina in
noiembrie cand Congresul va intra in normalitate.

Vasile Bouleanu .